Jak wyglądają lekcje ze mną?
Staram się, aby lekcje miały formę jak najmniej wykładową, a jak najbardziej interaktywną. Zadaję pytania, zachęcam do znajdowania rozwiązań -- najbardziej efektywnie uczymy się, gdy wykonujemy coś samodzielnie :). Korzystam z tabletu graficznego, wszystko rozrysowuję, podkreślam kolorem, przygotowuję materiały podsumowujące typy zadań i rozwiązań. Staram się jak najbardziej ułatwić uczniom przyswajanie materiału i przechodzenie przez kolejne etapy nauki szkolnej.
Każdego ucznia traktuję indywidualnie -- istotne jest zawiązanie relacji i poznanie potrzeb osoby, która uczęszcza na korepetycje. Dla niektórych będzie to poprawienie ocen, osiągnięcie konkretnych wyników na egzaminie maturalnym, dla innych -- zmniejszenie lęku wywoływanego przez matematykę czy też zdanie do następnej klasy. Także uczniów z tej ostatniej grupy staram się przekonać, że zrozumienie matematyki jest w zasięgu ich możliwości, nawet jeżeli czują się bardzo niepewnie w tym temacie. Wzmacnianie wiary we własne siły i zachęcanie do podejmowania prób rozwiązywania zadań, które wydają się niewykonale -- to najważniejsze lekcje, które może przekazać nauczyciel każdego przedmiotu!
Prowadzę lekcje stacjonarnie w Krakowie (Stare Podgórze) lub online. Terminy w kalendarzu udostępniłam od 1 września, ale możliwe jest też umówienie się na termin wcześniejszy -- w tym przypadku proszę najpierw o telefon.
Wykształcenie i doświadczenie
Studiowałam informatykę na Akademii Górniczo-Hutniczej i przez kilka lat pracowałam jako programistka. Najlepiej jednak czuję się pracując z ludźmi, a nauczanie jest dla mnie zajęciem szczególnie satysfakcjonującym i przyjemnym -- stąd w 2021 roku zaczęłam udzielać korepetycji z matematyki i obecnie jest to moje jedyne zajęcie. Prowadzę lekcje indywidualne, ale pracowałam też z grupami pod opieką metodyczki. Moi najmłodsi uczniowie chodzą do czwartej klasy szkoły podstawowej, a najstarszych przygotowuję do matur. Kształcę się w zakresie teorii nauczania, metodyki, pedagogiki, komunikacji z dziećmi i młodzieżą, specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. Jestem też w trakcie zdobywania uprawnień do nauczania matematyki w szkole.