REJESTRACJA KOREPETYTORA
Media o nas
eKorki.pl to najstarszy i najbardziej znany w Polsce portal branży korepetycji, napisali o nas między innymi:
Popularne pytania
-
Jakie są typy kont na eKorki.pl?
Korepetytorzy - konto poświęcone osobom oferującym korepetycje. W zależności od wybranego planu abonamentowego można dodać od jednego w wersji najtańszej do nieograniczonej liczby ogłoszeń w planie najdroższym.
Uczniowie - typ konta poświęcony uczniom, którzy chcą odnaleźć interesujące ich korepetycje i uzyskać możliwość kontaktu do danej osoby. -
Jak edytować profil?
Na stronie głównej należy kliknąć Edytuj profil i wypełnić odpowiednie dane.
UWAGA! Nie jest możliwa zmiana loginu. Pozostałe dane mogą zostać zmienione. -
Jak założyć konto za pomocą Facebooka?
Wystarczy kliknąć w przycisk Facebooka, widoczny na podstronie logowania.
Jeśli wybrałeś typ konta Korepetytorzy, zostaniesz poproszony o wypełnienie kilku dodatkowych informacji (ustawienie hasła oraz wybranie województwa i miasta). Z obowiązku tego zwolnieni są użytkownicy, którzy wybrali typ konta Uczniowie. -
Czy mogę zmienić typ konta już po rejestracji?
Częściowo. Zakładając konto, wybierasz jedną z dwóch opcji - Korepetytorzy lub Uczniowie. Możesz zmienić poziom (podstawowy lub rozszerzony) w ramach konta korepetytora, lecz by dokonać zmiany z konta ucznia na korepetytora (lub na odwrót), należy założyć nowy profil.
Należy też pamiętać, że jeśli zmniejszamy poziom abonamentu z rozszerzonego na podstawowy, a w serwisie mamy więcej ogłoszeń niż wynosi limit, to konto nie będzie w pełni aktywne, dopóki nie zostaną usunięte nadmiarowe ogłoszenia. -
Miałam/em konto na starej wersji serwisu eKorki.pl i chcę je przenieść na nową wersję. Jak to zrobić?
Wszystkie konta ze starej wersji serwisu zostały przeniesione na nową. Gdyby jednak po zalogowaniu pojawił się błąd, zostanie poproszony o wpisanie dokładnej miejscowości lub dzielnicy, w której świadczysz usługi.
Po wypełnieniu formularza będziesz mógł cieszyć się wszystkimi możliwościami nowej odsłony eKorki.pl.
-
Gdzie znajdę informację o ważności mojego konta?
Wystarczy kliknąć w zakładkę Mój profil. Pokaże się dokładna data ważności konta, a obok niej możliwość jego przedłużenia (jeśli nie jest automatycznie odnawiane), zmiany rodzaju konta, anulowania automatycznego odnowienia lub usunięcia.
-
Nie pamiętam hasła. Jak je przypomnieć?
Aby przypomnieć hasło do swojego konta, należy wybrać opcję Zapomniałeś hasła?, które widoczne jest pod miejscem do logowania, a następnie podać przypisany do konta adres mailowy.
-
Jak usunąć konto?
Zależnie od typu konta należy wejść na Pulpit Ucznia/Korepetytora/Pracodawcy i tam odnaleźć szary przycisk Usuń Konto.