Przy kontakcie z Korepetytorem prosimy o powołanie się na serwis eKorki.pl. Dziękujemy!
Dyskalkulia?
Rozglądanie się po klasie i nierozumienie o czym mówi nauczyciel?
Nauczyciel mnie nie lubi?
Dziecko w 2 lub 3 klasie podstawówki liczy 3+7 na palcach?
Duże braki?
Wszystko umiem w domu, ale z klasówek mam jedynki?
Wszystko umiem na korepetycjach ale w domu mi nie idzie?
Umiem na klasówkach, ale przy tablicy coś mnie blokuje?
Nauczyciel cały czas mnie odpytuje i chyba się uczepił?
Nie mam wyobraźni przestrzennej?
Nie rozumiem poleceń?
Aż na końcu…
Nauczyciel zmusza Cię do wycofania deklaracji maturalnej…
Jeśli cokolwiek pasuje do Ciebie, to oznacza, że mamy coś do nadrobienia :)
Moja lekcja=Cierpliwość+Wiedza+Skuteczność
Podczas zajęć uczeń otrzymuje książki/cwiczeniowki mojego autorstwa. Sa to pierwsze w Polsce cwiczeniowki dedykowane uczniom korzystajacym z korepetycji. Dzieki nim nie potrzebujemy tradycyjnego zeszytu do zajec, a nasza wiedza jest bardzo dobrze uporzadkowana. Książki zawierają mnóstwo zadań, wzorów i schematów opracowanych na podstawie mojego 15 letniego doświadczenia w pracy z uczniami. Dają warunki do większej i sprawniejszej pracy samodzielnej
Zajęcia tylko indywidualne. Jedna osoba na jedną lekcję. Nie prowadzę zajęć dwuosobowych ani grupowych. Uczniowie w grupach zawsze wstydzą się powiedzieć, że mają problem z elementarną wiedzą jak np. ułamki czy liczby z minusami. Próbują zgadywać odpowiedzi i maskować swoje błędy. A nie o to chodzi, aby uczeń dodatkowo stresował się na korepetycjach, tylko żeby przyszedł i otrzymał pomoc w każdej dziedzinie w jakiej ma problem, choćby było to dzielenie pisemne. Ciężko byłoby dobrać dwóch uczniów o takich samych potrzebach oraz uczyć jednego, nie przeszkadzając w skupieniu drugiego.
Najlepsze materiały do nauki. NAGRODA NAJLEPSZEGO KOREPETYTORA! 100% zdawalność matury i egzaminów komisyjnych. Ósmoklasiści zawsze zadowoleni ze swoich osiągnięć na egzaminie. Docenione przez wiele szkół pomysły na tłumaczenie skomplikowanych wzorów.
Podczas mojej jednej lekcji zrobisz trzy razy więcej niż u innych! Dlaczego? Ponieważ moje wieloletnie doświadczenie nie traci czasu na szukanie materiałów, zastanawianie się jak wytłumaczyć, szukanie w czym tkwi problem itd. Nie jestem studentką, która ,,dorabia sobie’‘ na korepetycjach, ponieważ jest dobra z matematyki. Bycie dobrym z matematyki, to jedynie 20% tego, co jest potrzebne, by być zawodowym korepetytorem. Należy mieć wypracowane i szybkie metody poszukiwania przyczyny nieradzenia sobie ucznia z matematyką, skuteczne metody przekazywania wiedzy, bardzo dobrej jakości materiały (nie książki szkolne) i przede wszystkim podejście do ucznia, które sprawi, że zaufa i będzie z przyjemnością poszerzać swoją wiedzę i nie będzie bać się przyznać do błędów.
Posiadam wiedzę nie tylko o matematyce ale również z neuropsychologii i pedagogiki. Wiedza ta pozwala mi dostosowywać materiał zgodnie z opiniami i orzeczeniami uczniów oraz opracowywać nowe metody przekazywania wiedzy. Staram się zawsze odnaleźć bariery ucznia i ominąć je drogą tych rozwiniętych struktur u dziecka.
Utalentowani uczniowie osiągają wyniki na poziomie 95-100% z egzaminu ósmoklasisty lub maturalnego. Dostają się na wymarzone uczelnie i często twierdzą, że to egzaminu z matematyki ,,boją się najmniej’’.
Założycielka jednej z największych stron o matematyce w Polsce z której skorzystało pół miliona osób z kraju i zagranicy! Po link zapraszam do wiadomości prywatnej: w ogłoszeniu nie mogę zawrzeć strony www ani adresu e-mail.
Specjalizuję się w niesieniu pomocy uczniom, którzy potrzebują pomocy w roku szkolnym w szkole podstawowej, ponadpodstawowej, egzaminach komisyjnych szkoły podstawowej/ponadpodstawowej oraz egzaminu maturalnego. Prowadzę cały wieloletni proces nauczania matematyki w szkołach w edukacji domowej.
Od 16 lat udzielam korepetycji. Jest to mój zawód. Doskonale znam standardy nauczania, wymagania nauczycieli oraz kryteria ich oceniania. Mi wystarczy jedna lekcja, aby ocenić poziom ewentualnych braków, ilości czasu jaki jest potrzebny na ich nadrobienie oraz ocena dalszej nauki w danych warunkach.
Drodzy rodzice, opinia czy orzeczenie nie skazuje dziecka na niezdanie egzaminów. Oznacza ona, że dziecko ma indywidualne potrzeby nauczania, które bardzo trudno jest zastosować w szkolnej klasie.Nauczyciel w szkole ma w klasie uczniów utalentowanych matematycznie, radzących sobie z matematyką oraz potrzebujących większego wsparcia. To wsparcie chce dać większość nauczycieli w szkołach lecz warunki szkolne bardzo ograniczają jego możliwości. Obecny kryzys w edukacji niestety nie sprzyja powiększającej się liczbie uczniów z dysfunkcjami. Nadzieję na polepszenie sytuacji stanowią liczne projekty wsparcia dla szkół, ukierunkowane na szkolenia nauczycieli oraz dające wsparcie poradniom.Problem tkwi również w niewielkiej ilości wiedzy powszechnej, jaką posiadamy o samej dyskalkulii. W Polsce dostępna jest jedna książka, która poświęcona jest problemowi dyskalkulii na tyle dobrze, by nie tylko ją stwierdzić ale również inspirować się nią w trakcie pracy z uczniami. O ile badania nt. dysleksji prowadzone są od prawie 120 lat, badania nad dyskalkulią niecałe 50 (głównie w Niemczech). Dopiero niedawno zaczęto poświęcać jej więcej uwagi. O ile wszystkie zalecenia dot. dyskalkulii są pomocne w szkole podstawowej, o tyle w szkole ponadpodstawowej nie są już praktyczne. Dlatego należy mieć duży warsztat narzędzi, wiedzy oraz doświadczenia, aby pracować z dyskalkulią na poziomie szkoły ponadpodstawowej.
Miałam kiedyś dziewczynkę z dyskalkulią, która w 4 klasie SP nie wiedziała ile ma palców u rąk. Miałam również taką, która z dyskalkulią świetnie dodawała w jej wieku ułamki. Każda dyskalkulia jest inna i przekona się o tym jedynie osoba, która z takimi dziećmi pracuje na codzień. Czy taką osobą jest nauczyciel w szkole? Tak jak wspomniałam, większość nie ma okazji do takiej pracy. Czy pedagog w poradni? Ten rozpozna dyskalkulię, lecz nie zajmuje się długofalową współpracą z uczniem, polegającą na podnoszeniu jego kompetencji.
Mimo 15 lat doświadczenia w nauczaniu dzieci z trudnościami (w tym z dyskalkulią, dysleksją, ZA, ADHD, niepełnosprawnością w stopniu lekkim) i napisania ponad 90 ćwiczeniówek do indywidualnej pracy z uczniami, stale powiększam swój warsztat pracy o kolejne doświadczenia, studia, kursy. Pomagam nie tylko uczniom ale również rodzicom, nauczycielom, dyrektorom, psychologom, pedagogom. Ich doświadczenia są dla mnie cenne i doceniam ich chęć pomocy każdemu, kto ma trudność w nauce matematyki.
Pamiętajmy:
Jedno dziecko jest uzdolnione matematycznie a inne plastycznie lub w dziedzinie chemii. Te uzdolnione plastycznie potrzebują dobrego wytłumaczenia i więcej czasu na matematykę z korepetytorem jak i w domu. To wszystko. Proszę nie dawać sobie wmówić, że dziecko jest gorsze i ma na to opinię/orzeczenie z poradni. Jest lepsze w czymś innym. Ale jak odpowiednio długo potrenuje to może być mistrzem i matematyki (oczywiście raczej woli robić coś co lubi jak np. malowanie).
Matura to test, który jest identyczny dla dzieci z dysfunkcjami jak i dzieci bez nich. Proszę nie dać się oszukać przez korepetytorów, którzy będą uczyć państwa dzieci i brać za to wynagrodzenie, a efekt będzie marny. Będą tłumaczyć, że starają się jak mogą ale to wszystko przez tą dyskalkulię. Proszę wybierać korepetytorów, którzy mają doświadczenie z dziećmi potrzebującymi korepetycji, a nie tylko z takimi, z którymi pracuje się łatwo i tylko powtarzają z nimi materiały. Bo dziś korepetycje stały się ,,modne’‘ i chodzą na nie również dzieci, które ich wcale nie potrzebują. I dużo jest korepetytorów, którzy wolą uczyć takie dzieci, a takie z trudnościami tyle, ile się da, bo przecież jest to dla nich zarobek. Nie marnujcie czasu swoich dzieci na korepetytorów, którzy nie uczą waszych dzieci dostatecznie dobrze. To jest duży błąd. Czas leci a szkoła nie czeka.
Obecnie istnieje możliwość zapisywania uczniów od 1 klasy szkoły podstawowej do klasy maturalnej włącznie. Dla klas 1-3 szkoły podstawowej lekcje polegają wyłącznie na indywidualnej nauce liczenia w pamięci, tabliczki mnożenia, tabliczki dzielenia oraz działań pisemnych. Przygotowuję do matury podstawowej (robienie arkuszy najlepszym, własnoręcznie zbudowanym systemem) oraz egzaminu ósmoklasisty. 100% zdawalność nawet w przypadkach, gdzie inni korepetytorzy rezygnują z udzielenia pomocy.
Podejmuję się pracy z uczniami niewidomymi.
Ćwiczeniówki zostały napisane na podstawie:
-książek do szkoły podstawowej (Matematyka z plusem, Matematyka z kluczem, Matematyka Wokół nas oraz Matematyka WSIP, MAC)
-książek do szkoły ponadpodstawowej (Nowa Era, PAZDRO, Oficyna Edukacyjna, GWO, Prosto do matury, Andrzej Kiełbasa)
- arkuszy maturalnych oraz 8-klasisty- kartkówek i sprawdzianów, które przez 15 lat pracy widziałam w różnych szkołach
- kartkówek i sprawdzianów dostępnych w internecie (młodzi nauczyciele często pobierają materiały z internetu)
- STARYCH KSIĄŻEK NIEDOSTĘPNYCH JUŻ W SPRZEDAŻY- Starsi nauczyciele często nadal tworzą kartkówki i sprawdziany na podstawie starych książek niedostępnych już w sprzedaży. Stąd też częsta dysproporcja między materiałem w szkole a poleceniami na sprawdzianie.
Dlatego rozwiązywanie moich ćwiczeniówek, to pewność, że nie zostaniemy zaskoczeni zadaniami podczas egzaminu.
Wyszkoliłam część korepetytorów/nauczycieli z tego portalu w zakresie praktycznej pracy z uczniami z dysleksją, dyskalkulią czy ADHD. Wystawiam certyfikaty ukończenia szkolenia I, II i III stopnia. Prowadzę szkolenia indywidualne oraz grupowe dla dyrektorów oraz nauczycieli szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych.
(matura i szkoła średnia poziom tylko podstawowy)
Możliwe zajęcia stacjonarne w miastach: Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Kraków- ilość miejsc ograniczona
Przedmioty na moich studiach:
- dydaktyka nauczania matematyki dzieci z dyskalkulią
- dydaktyka szczegółowa w zakresie nauczanego przedmiotu
- szkoła jako instytucja wychowawcza
- diagnoza, kontrola i ocena wyników kształcenia
- podstawy diagnozy pedagogicznej
- prawo oświatowe
- emisja głosu
- TUS- trening umiejętności społecznych
- TUW- trening umiejętności wychowawczych
- metodyka nauczania przedmiotów ogólnokształcących
- etyka zawodu nauczyciela
- pedagogika społeczna
- pedagogika ogólna
- pedagogika specjalna
- podstawy dydaktyki
- profilaktyka w szkole
- podstawa programowa wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego
- trening umiejętności wychowawczych
- trening skutecznej komunikacji i asertywności
- psychologia ogólna
- psychologia rozwojowa i osobowości
- psychologia uczenia się dzieci
- technologie informacyjne w edukacji
- diagnoza, kontrola i ocena wyników kształcenia
- rozwój osobowy i zawodowy nauczyciela
- oraz przedmioty związanie z kierunkiem matematyki ze spacjalnością nauczycielską
Arkadia, obok wyjścia z metra Dworzec Gdański.
Zajęcia online: przekazuję sprzęt, dzięki któremu widzę na żywo wszystko to, co uczeń pisze podczas lekcji.
tel. 506411370 Jeśli nie odbieram telefonu, to oznacza, że prowadzę zajęcia- zawsze oddzwaniam: po godz. 18:00 lub następnego dnia do godz. 12:00
Aby dodać opinię, musisz się zalogować.